Co nabízíme
Pracovní prostředí musí odpovídat potřebám lidí a firemní strategii. Vytváříme kanceláře, které zhmotňují vaše pracovní navyky.
jak na to.
Nevíte, proč jsou určité prostory ve vaší kanceláři prázdné a některé naopak využívané více než ostatní? Změříme utilizaci vašich prostor, poskytneme detailní analýzu a navrhneme, jak dále postupovat.
Kde se vašim zaměstnancům nejlépe pracuje a proč? Co jim naopak v kancelářích chybí? Zjistíme, jaký je enagagement vašich zaměstnanců vůči pracímu prostředí a doporučíme konkrétní kroky.
Začíná vám v kancelářích docházet místo? Nebo jen nevíte, kolik pracovních míst vlastně potřebujete? Na základě vámi odhadovaného růstu a strategie vaší firmy vám poskytneme údaje o potřebné velikosti prostor a jejich uspořádání, tak aby zaměstnanci do kanceláře chodili s chutí.
Využíváte vy a vaši zaměstnanci kancelář každý den, nebo alespoň částečně? Nevíte si rady s nastavením home officu a hybridní práce v konkrétních týmech, nebo dokonce napříč celou firmou? Nastavíme hybridní a vzdálené fungování vaší firmy tím, že porozumíme smluvním, zkušenostním a emocionálním aspektům práce právě u vás.
Nevíte si rady s nastavením konkrétních interních procesů v rámci hybridního fungování? Zavedeme ve vaší firmě normu sdílených pracovních míst.
Zajímá vás, jak uspořádat fungování vašeho pracovního prostředí? Potřebujete pomoct s nastavením pravidel používání a chování se v určitých částech kanceláře?
Při jakékoliv změně na pracovišti je důležité naslouchat zaměstnancům i zaměstnavateli. Je třeba ukázat, jaké výhody změna přinese, a vnímat podněty, které mohou ke změně přispět. Pomůžeme vám jakékoliv změny řídit a přetlumočit zaměstnancům na všech úrovních.