Plánování kapacit
Začíná vám v kancelářích docházet místo? Nebo jen nevíte, kolik pracovních míst potřebujete?
Na základě vašeho odhadovaného růstu a strategie vám poskytneme údaje o potřebné velikosti vašich prostor a jejich uspořádání tak, aby zaměstnanci do kanceláře chodili s chutí.
Plánováním kapacit lze zjistit možnosti úprav prostor tak, aby velikostně, výbavou a fungováním, odpovídaly potřebám zaměstnanců.
V rámci plánování kapacit standardně měříme hustotu osob na metr čtvereční. Díváme se jak na aktuální, tak na budoucí stav a na základě potřeb navrhujeme strategie, jak s kapacitou vynaložit. Součástí analýzy je porozumění firemní strategie, očekávaného růstu a expanze.
Také sbíráme data o aktuálním fyzickém prostoru – Nedíváme se ale pouze na počet židlí a stolů. Do analýzy zahrnujeme i zasedací místnosti, telefonní budky a jiné prostory, která se v kancelářích nacházejí, například kuchyňky a lounge zóny.
S vědomím vaší strategie, fungování týmů a potřeb zaměstnanců, vám pomůžeme změřit a naplánovat kapacitu vašich kanceláři.
Zajistíme, aby změna proběhla hladce, a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply.
Možná už víte, že vám kanceláře nestačí, nebo jsou naopak prázdné.
Pokud se kapacita kanceláře plní, je čas na změnu. Možností, jak tento problém řešit je mnoho:
-Přestěhovat se do větších kanceláří
-Nabídnout zaměstnancům hybridní, či remote způsob práce
-Reorganizace kanceláře
-Hledání variant úpravy prostoru
-Využití hluchých prostor
Zaujala vás naše služba?