Plánování kapacit

Začíná vám v kancelářích docházet místo? Nebo jen nevíte, kolik pracovních míst potřebujete?

Plánování kapacit

Na základě vašeho odhadovaného růstu a strategie vám poskytneme údaje o potřebné velikosti vašich prostor a jejich uspořádání tak, aby zaměstnanci do kanceláře chodili s chutí. 

Plánováním kapacit lze zjistit možnosti úprav prostor tak, aby velikostně, výbavou a fungováním, odpovídaly potřebám zaměstnanců.

V rámci plánování kapacit standardně měříme hustotu osob na metr čtvereční. Díváme se jak na aktuální, tak na budoucí stav a na základě potřeb navrhujeme strategie, jak s kapacitou vynaložit. Součástí analýzy je porozumění firemní strategie, očekávaného růstu a expanze.

Také sbíráme data o aktuálním fyzickém prostoru – Nedíváme se ale pouze na počet židlí a stolů. Do analýzy zahrnujeme i zasedací místnosti, telefonní budky a jiné prostory, která se v kancelářích nacházejí, například kuchyňky a lounge zóny. 


S vědomím vaší strategie, fungování týmů a potřeb zaměstnanců, vám pomůžeme změřit a naplánovat kapacitu vašich kanceláři. 

Zajistíme, aby změna proběhla hladce, a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply. 

Možná už víte, že vám kanceláře nestačí, nebo jsou naopak prázdné.

Pokud se kapacita kanceláře plní, je čas na změnu. Možností, jak tento problém řešit je mnoho:

-Přestěhovat se do větších kanceláří

-Nabídnout zaměstnancům hybridní, či remote způsob práce

-Reorganizace kanceláře

-Hledání variant úpravy prostoru

-Využití hluchých prostor

Zaujala vás naše služba? 

Ozvěte se nám.

Jaroslav Plavec

Co-founder & Business Director

+420 775 123 579
ahoj@juiceup.cz