Hybridní způsob fungování
Hybridní model práce je kombinací práce z domova a chození do kanceláře. Poměr dní strávených doma a v kanceláři záleží na firmě, na povaze práce, a na preferencích zaměstnanců.
Využíváte vy a vaši zaměstnanci kancelář každý den, nebo alespoň částečně? Potřebujete pomoci s nastavením home-office a hybridní práce v konkrétních týmech, nebo napříč firmou?
Pomůžeme vám hybridní způsob fungování implementovat.
Mnoho firem hybridní model implementuje, at’ už z důvodů nadměrného růstu a nedostačujících kapacit kanceláří, měnících se potřeb, nebo i nových trendů.
Jeho nastavení však může být velmi náročné, neboť je nutné hybrid implementovat s porozuměním veškerých firemních procesů tak, aby nové fungování bylo co nejefektivnější. S vědomím vaší strategie, fungování týmů a potřeb zaměstnanců, vám pomůžeme nastavit hybridní model fungování.
Provedeme detailní analýzu vašich firemních procesů a strategie, benefitů a incentiv, technické výbavy a technologického řízení, firemní kultury, a fyzického prostoru. Navrhneme, jak tyto faktory upravit, aby nadále reflektovali identitu firmy a zároveň odpovídali hybridnímu způsobu práce.
Zjistíme, aby vaši zaměstnanci byli do procesu změny vtaženi a věděli, co se chytá. Po provedené analýze a definované strategii, hybridní způsob fungování implementujeme.
Pomůžeme vám nastavit kombinaci několika způsobů fungování
Plně remote – Pracovní model, kde zaměstnanec pracuje výhradně z domova, do kanceláře přijde například na speciální akce, nebo důležité meetingy.
Klasický hybrid – Častý model fixního rozdělení pracovních dní na práci z domova a v kanceláři. Tento model se často kombinuje s hot deskingovou normou
Na klíč pro vás – Flexibilní možnost práce s pohyblivým počtem dní, které jsou trávené v kanceláři a doma. Tento model se často liší v každém oddělení či týmu a implementuje se v kombinaci s hot deskingovou normou
Doporučíme aplikaci na řízení hybridu a proškolíme vaše zaměstnance v jejím používání.
Zaujala vás naše služba?
Ozvěte se nám.