Využití prostoru
Změříme utilizaci vašich prostor. Poskytneme detailní analýzu a navrhneme strategii, jak dále pokračovat.
Než začnete přemýšlet, jak mají vaše kanceláře vypadat, je důležité mít přehled o tom, jak by měly fungovat, aby prostředí odpovídalo práci vašich týmů a zaměstnanci tak byli angažovaní a výkonní.
Nevíte, proč jsou určité prostory ve vaší kanceláři prázdné a některé naopak využívané více než ostatní? Změříme utilizaci vašich prostor, poskytneme detailní analýzu a navrhneme, jak dále postupovat.
Pokud si začneme všímat, že některé části kanceláře jsou dlouhodobě prázdné a jiné naopak přeplněné, doporučujeme zamyslet se nad využíváním prostoru. Některé pracovní i nepracovní zóny se tak mohou ukázat jako oblíbenější než druhé, a to vybízí ke změně.
V závislosti na potřebách firmy se povaha využívání kancelářských prostor liší, obvykle však platí, že je třeba mít prostor na:
- Několik druhů práce, ať už individuální, čí týmové
- Potkávání se s týmem, ale i lidmi z jiných oddělení
Poradíme vám, jak na to!
Pro měření využívání prostor pracujeme se dvěma nástroji. Kombinujeme jak sebehodnotící metody skrze náš, na míru vytvořený, dotazník, tak analýzu v reálném čase pomocí našeho softwaru. Lze tak porovnat subjektivní hodnocení zaměstnanců s reálným využití prostor.
S vědomím vaší strategie, fungování týmů a potřeb zaměstnanců, vám pomůžeme zjistit, jak jsou vaše kancelářské prostory využívané. Doporučíme strategii, jak s prostorem dále vynaložit.
Zajistíme, aby změna proběhla hladce, a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply.
Máte několik zasedacích místností, ale všechny jsou neustále rezervované? Nebo několik zákoutí a gaučů, která jsou prázdná? Pomůžeme vám porozumět, jak jsou vaše prostory využívané a navrhneme strategii, jak dále postupovat.
Možnými závěry jsou:
- Nastavení nových pravidel fungování
- Přestavba prostor
- Pronájem nevyužívaných prostor
- Nastavení hybridního způsobu práce
Zaujala Vás naše služba?