Kancelářské normy

Zajímá vás, jak uspořádat fungování vašeho pracovního prostředí? Potřebujete pomoct s nastavením pravidel používání a chování se v určitých částech kanceláře?

Kancelářské normy

Pomůžeme vám nastavit kancelářské normy porozuměním funkcí různých prostor ve vašich aktuálních či budoucích pracovních prostorech. 

Kancelářské normy jsou pravidla, která jsou využívána k udržování pořádku a bezpečného prostředí v kanceláři. 

K nastavení funkčních norem je výhodné vědět, jaké jsou kapacity prostoru a jaké je jeho využit. Bez těchto informací je náročné přijít s optimálními pravidly pro jeho využívání. 

Pravidla pro využívání společných prostor zajišťují klidný běh práce a bezpečí zaměstnancům i zaměstnavateli.  

Pomůžeme vám nastavit: 

- Pravidla pro využívání pracovních zón, např. hot desků 

- Pravidla pro využívání nepracovních zón, např. tiché prostory

- Pravidla a systém pro booking hot desků, či meetingových místností

- Pravidla pro hybridní práci, kdy jsou zaměstnanci v kanceláři a kdy doma

- A mnoho dalších...

Čím méně je prostoru v kanceláři, tím přesnější a jasnější musí být pravidla, aby nedocházelo k tomu, že zaměstnanec nemá kde mít důležitou schůzku s klientem, nebo mu chybí prostor na soustředěnou práci.

U tvorby kancelářských norem je vhodné znát využívání prostor i jejich dispozici, protože je důležité zajistit spokojenost zaměstnanců, která se ke každodennímu fungování v kanceláři váže. 

S vědomím vaší strategie, fungování týmů a potřeb zaměstnanců, vám pomůžeme nastavit pravidla fungování ve vaší kanceláři. 

Zajistíme, aby změna proběhla hladce, a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply. 

Zaujala vás naše služba? 
Ozvěte se nám.

Jaroslav Plavec

Co-founder & Business Director

+420 775 123 579
ahoj@juiceup.cz