Využití prostoru
Změříme utilizaci vašich prostor. Poskytneme detailní analýzu a navrhneme strategii, jak dále pokračovat.
Než začnete přemýšlet, jak mají vaše kanceláře vypadat, je důležité mít přehled o tom, jak by měly fungovat, aby prostředí odpovídalo práci vašich týmů, a zaměstnanci tak byli angažovaní a výkonní.
Nevíte, proč jsou určité prostory ve vaší kanceláři prázdné a některé naopak využívané více než ostatní? Změříme utilizaci vašich prostor, poskytneme detailní analýzu a navrhneme, jak dále postupovat.
Pokud si začnete všímat, že některé části kanceláře jsou dlouhodobě prázdné a jiné naopak přeplněné, doporučujeme zamyslet se nad využíváním prostoru. Některé pracovní i nepracovní zóny se tak mohou ukázat jako oblíbenější než jiné, a to vybízí ke změně.
V závislosti na potřebách firmy se povaha využívání kancelářských prostor liší, obvykle však platí, že je třeba mít prostor na:
- několik druhů práce, ať už individuální, či týmové
- potkávání se s týmem, ale i lidmi z jiných oddělení
Poradíme vám, jak na to!
Pro měření využívání prostor pracujeme se dvěma nástroji. Kombinujeme sebehodnotící metody skrze náš na míru vytvořený dotazník s analýzou v reálném čase pomocí našeho softwaru. Lze tak porovnat subjektivní hodnocení zaměstnanců s reálným využitím prostor.
Jakmile budeme vědět, jaká je vaše strategie, jak přesně fungují vaše týmy a jaké potřeby mají vaši zaměstnanci, pomůžeme vám zjistit, zda jsou vaše kancelářské prostory dobře využívané. Doporučíme strategii, jak s prostorem dále naložit.
Zajistíme, aby změna proběhla hladce a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply.
Máte několik zasedacích místností, ale všechny jsou neustále rezervované? Nebo několik gaučů a zákoutí, která jsou prázdná? Pomůžeme vám porozumět, jak jsou vaše prostory využívané, a navrhneme strategii, jak dále postupovat.
Možnými závěry jsou:
- nastavení nových pravidel fungování
- přestavba prostor
- pronájem nevyužívaných prostor
- nastavení hybridního způsobu práce
Zaujala Vás naše služba?