Sdílení pracovních míst
Nevíte si rady s nastavením konkrétních interních procesů v rámci hybridního fungování? Zavedeme ve vaší firmě normu sdílených pracovních míst.
Tzv. hot desk je dynamické pracovní místo, které nepatří nikomu konkrétnímu. U stolu se tedy lze střídat po dnech, půldnech či hodinách, podle preference a potřeby firmy a zaměstnanců.
Každý stůl si je možné zabookovat pomocí aplikace, či softwaru, který umožňuje rezervovat i zasedací místnosti a parkovací místa. Program však musí být nastavený tak, aby reflektoval práci jednotlivých týmů, a zohledňoval tak potřeby lidí.
Hot desky se nejčastěji využívají v kombinaci s hybridním způsobem práce.
Dalším benefitem je vědět, kolik lidí se do daného prostoru vejde, aby se hot desková norma nastavila co nejefektivněji, a zaměstnanci tak byli spokojení.
Jakmile budeme vědět, jaká je vaše strategie, jak přesně fungují vaše týmy a jaké potřeby mají vaši zaměstnanci, pomůžeme vám nastavit model hot deskingu. Pomůžeme vám také nastavit vámi určený program na rezervaci sdílených pracovních míst a proškolíme vaše zaměstnance v jeho používání.
Zajistíme, aby změna proběhla hladce a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply.
Pomůžeme vám jako normu nastavit model hot deskingu včetně základní etikety fungování.
Zaujala vás naše služba?
Ozvěte se nám.