Plánování kapacit

Začíná vám v kancelářích docházet místo? Nebo jen nevíte, kolik pracovních míst potřebujete?

Plánování kapacit

Na základě vašeho odhadovaného růstu a strategie vám poskytneme údaje o potřebné velikosti vašich prostor a jejich uspořádání, tak aby zaměstnanci do kanceláře chodili s chutí. 

Plánováním kapacit lze zjistit možnosti úprav prostor tak, aby velikostně, výbavou a fungováním odpovídaly potřebám zaměstnanců.

V rámci plánování kapacit standardně měříme hustotu osob na metr čtvereční. Díváme se jak na aktuální, tak na budoucí stav a na základě potřeb navrhujeme strategie, jak s kapacitou naložit. Součástí analýzy je porozumění firemní strategie, očekávaného růstu a expanze.

Také sbíráme data o aktuálním fyzickém prostoru. Nedíváme se ale pouze na počet židlí a stolů. Do analýzy zahrnujeme i zasedací místnosti, telefonní budky a jiné prostory, které se v kancelářích nacházejí (například kuchyňky či lounge zóny). 

 

Jakmile budeme vědět, jaká je vaše strategie, jak přesně fungují vaše týmy a jaké potřeby mají vaši zaměstnanci, pomůžeme vám změřit a naplánovat kapacitu vašich kanceláří.

Zajistíme, aby změna proběhla hladce a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply. 

Možná už víte, že vám kanceláře nestačí, nebo naopak zejí prázdnotou.

Pokud se kapacita kanceláře plní, je čas na změnu. Možností, jak tento problém řešit, je celá řada:

- přestěhovat se do větších kanceláří

- nabídnout zaměstnancům hybridní, či remote způsob práce

- reorganizace kanceláře

- hledání variant úpravy prostoru

- využití hluchých prostor

Zaujala vás naše služba? 

Ozvěte se nám.

Jaroslav Plavec

Co-founder & Business Director

+420 775 123 579
ahoj@juiceup.cz