Kancelářské normy

Zajímá vás, jak uspořádat fungování vašeho pracovního prostředí? Potřebujete pomoct s nastavením pravidel používání a chování se v určitých částech kanceláře?

Kancelářské normy

Pomůžeme vám nastavit kancelářské normy porozuměním funkcí různých prostor ve vašich aktuálních či budoucích pracovních prostorech. 

Kancelářské normy jsou pravidla, která jsou využívána k udržování pořádku a bezpečného prostředí v kanceláři. 

K nastavení funkčních norem je výhodné vědět, jaké jsou kapacity prostoru a jaké je jeho využití. Bez těchto informací je náročné přijít s optimálními pravidly pro jeho využívání. 

Pravidla pro využívání společných prostor zajišťují klidný běh práce a bezpečí zaměstnancům i zaměstnavateli.  

Pomůžeme vám nastavit: 

- pravidla pro využívání pracovních zón (např. hot desků)

- pravidla pro využívání nepracovních zón (např. tiché prostory)

- pravidla a systém pro booking hot desků či  meetingových místností

- pravidla pro hybridní práci, kdy jsou zaměstnanci v kanceláři a kdy doma

- a mnoho dalšího…

Čím méně je prostoru v kanceláři, tím přesnější a jasnější musí být pravidla, aby nedocházelo k tomu, že zaměstnanec nemá kde mít důležitou schůzku s klientem, nebo mu chybí prostor na soustředěnou práci.

U tvorby kancelářských norem je vhodné znát využívání prostor i jejich dispozici, protože je důležité zajistit spokojenost zaměstnanců, která se ke každodennímu fungování v kanceláři váže. 

Jakmile budeme vědět, jaká je vaše strategie, jak přesně fungují vaše týmy a jaké potřeby mají vaši zaměstnanci, pomůžeme vám nastavit pravidla fungování ve vaší kanceláři. 

Zajistíme, aby změna proběhla hladce a aby angažovanost zaměstnanců a efektivita práce stouply. 

Zaujala vás naše služba? 
Ozvěte se nám.

Jaroslav Plavec

Co-founder & Business Director

+420 775 123 579
ahoj@juiceup.cz